BeboerInformation


Velkomst/Information til beboere. Her finder du oplysninger om hvad 4040.dk leverer, samt svar på de fleste spørgsmål - klik her

Information for residents. A general FAQ of what 4040.dk can provide - click here

Kanaloversigt - klik her

Obs: Er du ny beboer i Antenneforeningen?
Du kan ikke bestille Internet eller anden ydelse hos YouSee, hvis du ikke er oprettet som kunde i 4040.dk, din TV pakke kan kun bestilles hos 4040.dk, du skal huske at du kan ved flytning/salg af din bolig lave en aftale med den nye lejer/ejer, at nuværende ydelse på adressen overtages – Dette kræver blot at 4040.dk modtager opdaterede data på den nye lejer/ejer. På denne måde vil begge parter spare udgifter til plombering/åbning af signaler ved flytning/salg.

Internet og andre ydelser du har bestilt hos YouSee, betales og opkræves direkte af YouSee, din valgte TV-pakke og kontingent opkræves af 4040.dk

Du tilmelder dig enkelt og nemt på 4040.dk under TV/pakkeskift/internet Only, udfyld webformular, du vil inden for kort tid modtage en bekræftelse på mail.

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support
43 32 47 00
Man-fre: 9:00 - 20:00
Weekend og helligdage: 10:00 - 16:00

Fejlmelding Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00